abolish confusion



åh, bloggen fungerar igen! heja.




okej, idag har jag både varit jätteduktig och motsatsen till jätteduktig
jag har varit i skolan två lektioner men jag mådde illa 
och hade jätteont i huvudet så jag tänkte gå hem, fast jag hittade 
oskar och vi åt falafel istället. 
sedan mådde jag inte direkt bättre men jag gick 
och tränade för att vara lite duktig
jag kommer få såååå mycket träningsvärk i mina axlar igen 
hur är det möjligt att totalt sakna muskler på ett sådant ställe? 

sedan kom jag hem och skrev lite samhäll och sorterade tvätt och
cyklade och handlade långt bort. cykling=fettförbrännande. bra
när jag kom hem gick jag ut med bianco men han var mest jobbig 
och hungrig vilket resulterade i att han åt bajs på vägen 
jag kan verkligen inte förstå varför han inte slutar äta bajs; 
när han var yngre läste jag i en bok att det är bra att valpar gör det 
eftersom de på så vis får i sig vissa näringsämnen de inte kan 
producera själva och därför instinktivt äter upp det äldre hundar har 
bajsat ut
av någon anledning slutade han helt enkelt inte göra det bara

fast han är duktigast i världen också, han kommer verkligen varje 
gång jag kallar på honom nu och sätter sig dessutom bredvid mig direkt
jag älskar verkligen att han gör det 
och han går fot jättebra över alla övergångsställen även om han inte har 
förstått att han måste stanna först 
men klicker-metoden är bäst och bianco med. puss på hund

nu tvättar jag och är ännu mer duktig
fast jag måste stryka skjortor sedan och det är inte lika kul
och egentligen skriva mer på samhällsarbetet 

och söka sommarjobb
jag ringde faktiskt om två stycken idag men på det ena stället var 
kökschefen på semester och den andra var elak och skrattade och sa
"nej vi har absolut inga sommarjobb"
bajs
jag känner mig sjukt misslyckad och jag inte speciellt konstruktiv

och jag har verkligen saknat bloggen 
jag har haft jättemycket abstinens och uppdaterat hela tiden 
utan resultat
fast nu går det och jag är lite nöjd även om jag typ aldrig kan logga in 

mh. och sjukgymnast imorgon 
jag dör om jag måste väga mig, jag dör verkligen 
det är så sjukt irreterande för jag har ätit jättelite varje dag sedan vi kom hem 
från stockholm och inget resultat!
tvärtom har jag gått upp i vikt och jag känner mig äckligast ever
jag vill btw till stockholm igen 
eller göteborg ännu hellre. stockholm är för stort även om det är mysigt

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0