cantaloupes


åh, geografiarbetet är färdigt
det var lite bra planering ändå; jag behövde bara skriva en avslutning och några
rader om den sista frågan och sedan var det färdigt
iih, det enda arbetet förutom historie/svenska-arbetet som jag är färdig med väldigt 
mycket i tid

i och för sig har jag misslyckats med att ladda upp det på fronter, men ändå 

jag har duschat precis och ska sova jättesnart
ganska bra dag över lag och jag lyckades ta passfoto också 
nu har jag fyra olika identifikationshandlingar och ingen bild ser ut som jag 
haha, lite ironiskt

gerda imorgon 
tre eller fyra gånger denna veckan 
och idag var vågen snäll och visade minus
då blev jag glad
i och för sig kan det bero på att jag knappt åt någon riktig mat
men ändå

så, godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0