dead enough for life

image69

mitt hår är tråkigast nu
jag vill färga eller låta det växa ut så att jag får min riktiga hårfärg 
den var ganska fin innan men... tråkigt
uuh
det kortaste i nacken är i alla fall någon mesblondorange färg 
och allt håret är för långt också, fortfarande
jag sa jättejättekort med jättekort lugg men det är ändå för långt
och luggen är alldeles för lång så jag kan inte se någonting
jag får gå tillbaka dit eller vänta en månad så har jag snedlugg och tofsar igen typ 

och jag vägde mig på löpbandet på gerda idag 
jag vet inte hur tillförlitligt det är och det enda jag vet är att vår våg
hemma är trasig
i alla fall sa den 53 med skor + en halv liter vatten
jag har aldrig vägt så mycket
och jag fortsätter att gå upp i vikt och det är så äckligt mycket ångest 
jag saknar verkligen när folk frågade om jag inte skulle äta mer på lunchrasten
eller undrade varför jag tränade sju dagar i veckan 
nu är det helt tyst 
det är inte ens någon mer än oskar som har märkt att jag har klippt mig och det var 
ändå liiiiite skillnad

men okej, jag låter inte det här gå ut över någon annan 
jag gör alltid det och nu kommer allt falla över mig själv
punkt

Kommentarer
Postat av: tito.

du är så fin och jag älskar dig tusen gånger om och du är sååå fiiiin!

2008-04-17 @ 21:19:28
URL: http://skavibakakaka.blogspot.com/
Postat av: Emma

jag märker ylva. man jag vet inte vad jag ska säga. kanske bättre att säga något än att vara helt tyst. förlåt.

2008-04-18 @ 17:22:16
URL: http://gatanfram.blogg.se
Postat av: Cloetta

jag tyckte att du skulle picknicka med oss i parken idag..:/ det får bli någon annan gång :)

2008-04-19 @ 18:36:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0