love never dies


idag var helt okej
och jag har ätit helt okej också och ingen lunch 
äpplen och promenader är världens bästa på lunchraster
gerdahallen och hem med apoptygma berzerk i öronen och riskakor till mellanmål

sedan åkte jag och mamma till center syd och jag gick till apoteket 
och köpte sötaste tröjan och en klänning med jättemånga ugglor på 

nu ska jag speedpacka inför imorgon även om jag i stort sett inte behöver
ha något med mig
och nervöst inför bilresa och massor med släkt och jag är jätterädd för att känna
mig ivägen 
i alla fall så har jag med mig historieböcker och kan plugga om det blir
konstigt
det behöver jag i och för sig ändå men det är lite backup-plan

image63

nu vill jag ha kanelbullar och chai med sojamjölk
fika med mig snart, någon? *hint* det blev ju ingen 
picknick med sandra idag 

och om jag gjorde någon obekväm med mitt förrförra panikinlägg 
så var det egoistiskt och patetiskt; jag vet
men jag behöver skriva sådant ibland när jag inte vet vem jag ska säga det till

så. puss på dagen och bästa apop-musiken 
hejdå (:

Kommentarer
Postat av: Parre

vi får ta och börja med söndagsfika igen. ^^

2008-04-12 @ 17:32:25
URL: http://piwa.blogg.se
Postat av: Emma

Finaste tröjan, och jag är på parres ide :) SÖNDAGSFIKA ftw!

2008-04-12 @ 18:43:08
Postat av: Anonym

oh vadå sötaste tröjan :)
...jag är megamegamega picknicksugen som ahhh ihhh

2008-04-12 @ 18:58:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0