no one can stand your fear of fear


image70

han är förresten världens bästa
finaste vackraste hunden och jag saknar honom jättemycket varje gång jag 
sover hos oskar
det är så mysigt att ha en luddboll på fötterna och han blir så himla
glad varje gång man pratar med honom och 
blir helt hoppig när jag kommer hem 
bianco är finaste hunden och jag kommer sakna ihjäl honom på mallorca
inte världens bästa bild, men, åh
<3

och det var mysigt igår
jag var jättenervös men det gick bättre än jag trodde
men ja; det var på
(:

nu ser jag på vänner och jag har träningsvärk i magen 
haha
men det är lite sjukt; jag har ändå blivit sjukt mycket starkare
och fått muskler typ överallt utom.. eh, axlarna? 
det är ganska trevligt och även om jag inte kan se det 
eller märka det så syns det på pappret när jag skriver vikter och 
sådant

och jag tömmer kameran nu, och jag måste verkligen köpa ett nytt objektiv
jag är alldeles för trött på det jag har för det är så tråkigt och standard
och jag vet faktiskt en himla massa andra jag vill ha, som ljusstarkt 50 mm-objektiv
som oskar har eller det luddiga macroobjektivet
inget teleobjektiv på ett tag tror jag, jag tycker bättre om att fotografera nära
helst vill jag ha ett ljusstarkt objektiv med bildstabilisator och jättekort närgräns
fast även om det finns så har jag nog inte råd med det 
äsch, jag får leta lite

och jag får göra om mitt rum snart och funderar på att måla väggarna
mörkare grått med bruna inslag
egentligen vill jag ha ett jättestort målat träd på en vägg men 
det tar långt tid och jag kommer säkert göra det helt misslyckat så det får vara så 
fast iih, snart



Kommentarer
Postat av: Emma

Svar: du kan få komma till mig och äta om du vill :)


det var jättekul att du följde med igår :* Roligt med nytt objektiv, trots att jag inte fattar något av det du snackar om :) jag har inte så bra koll på objektiv och sånt!

2008-04-20 @ 21:47:22
URL: http://gatanfram.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0