park that car



jag är inte färdig med historian och panik!
döda mig nu, tack? 


okej, lite bättre nu 
jag skriver imorgon efter skolan också 
jag vet inte riktigt hur jag ska göra med gerda bara för jag måste dit imorgon egentligen 
det var lite skönt förra veckan att träna fyra gånger
dock blir inte min kropp gladare för det och jag får aldrig träningsvärk längre
trots att jag höjer vikterna jättemycket så det känns fel
men ja, två eller tre gånger denna veckan tänkte jag
och lunch lika många 
hyfsat okej 

och göteborg var jättemysigt
jag tycker verkligen om den familjen, de är så öppna
det hindrade mig inte från att känna mig ivägen hela tiden i och för sig 
men det var ändå väldigt bra. 

nu skriver jag om första världskriget och borde äta kvällsmat och 
jag vill duscha också 
och jag har glömt alla mina gamla lektionsanteckningar i skolan eftersom 
blocket tog slut 
så det ligger i mitt skåp
bajs? 
jag vill se hypercube också men jag orkar inte, hahah

förhoppningsvis leka med tito på onsdag och jag har saknat ihjäl mig 
efter henne

så. nu ska jag mejla Online I Lund och kolla om jag ska träffa henne nästa 
vecka eller nästa igen 
puss. 

hm, jag kom inte så mycket längre med världskrigen 
äsch 
jag skriver imorgon också 
och nu ska jag sova jättemycket för klockan är halv två och det är lite
misslyckande eftersom jag tänkte lägga mig tidigt
godnatt i alla fall. 
och jag vill ha sol imorgon. 





Kommentarer
Postat av: tito.

men online suger, pröva iCall istället.

2008-04-14 @ 15:21:14
URL: http://skavibakakaka.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0