savior



jag har ätit lunch en dag denna veckan hitintills 
det känns lite duktigt och jag har faktiskt ätit 
en massa frukt de andra dagarna

och jag har tränat två gånger och antingen cyklat eller gått jättelångt
eller både och 
jag klarar det här

och jag har bestämt lite halvt att jag bara ska väga mig en gång 
i veckan 
jag får ångest varje dag och hela tiden annars
så en gång är ganska bra för då ser man om det går ner eller inte



hej sommarjobbspanik och så också 
jag är uppe i snart 25 sökta jobb och alla har sagt nej i stort sett
rakt av 
sjukt irreterande! 
man kan söka randomutlottade jobb hos kommunen men då får man 
antingen jobba med utomhusbad eller med jättemånga barn
och det är två saker jag är rädd och känner stort obehag för
så det känns inte så lyckat

ångest igen nu och jag skär inte
inteinteinte

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det borde inte gå ner.. Det borde gå upp!!!

2008-04-03 @ 22:15:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0