seal you in red



nu är jag i skolan och geografin är inlämnad och jag har absolut ingenting
att göra
haha
det hade jag inte förra lektionen heller
men ja, får sitta och läsa eller göra vad jag vill - men helst plugga lite geografi
sa hon

och det är lite misslyckat; jag har haft sjukt mycket motvind på väg till skolan
två dagar i rad
liiiite irreterande och man blir jättetrött
jag ska till gerda sedan när jag slutar också, för jag lär inte
hinna imorgon i och med jobbintervjun på det halvt oseriösa
företaget
vi får se hur det går

men åh, det är jättefint väder
jag vill ut och jag är pretto idag med kavaj och solglasögon och kostymbyxor
och jag vill gå jättelångt och lyssna på musik i rosa hörlurar
men ja, det minst dåliga alternativet är att sitta inne och läsa i min bok
hahh. punkt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0