självmordsblond

image67

och igår klippte jag av mig halva håret 
camilla konstaterade att mitt hår hade vuxit mer än en halv decimeter på 
mindre än fyra månader och att det var lite sjukt
nu är det lite kort i alla fall
fast luggen är jättejobbig

jag funderar på att cykla till gerda men det är jobbigt
alltså, jag lovar: det är uppförsbacke hela vägen 
men jag booorde

nationellt prov imorse och det gick helt okej
alldeles för långt och förvirrat men jag skrev i alla fall
och matte och jag hatar matte
det går verkligen jättedåligt
men det gick i alla fall bra på geografin också

så, lunch nu och kanske cykla 
hejdå (:


hur är det ens möjligt att ha motvind hela vägen till gerda och hela vägen hem? 
inte duktigt!

Kommentarer
Postat av: Maya

Hoppas du haft en bra dag!

2008-04-17 @ 15:25:56
URL: http://metrobloggen.se/mayas
Postat av: JB

Ha en trevlig kväll!!!

2008-04-17 @ 15:27:57
URL: http://www.modebloggarsuger.just.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0