stalker


åh jag är jätteduktig och skriver samhäll även om det inte går överdrivet bra 
jag saknar ihjäl coffee break 
och jag tittade på bilder från förra våren och precis innan 
sommaren och ibland var det bara bäst
jättemycket åh 
fast jag måste verkligen sluta vara så bakåtsträvande

jag vill se muse igen också 
och jättemycket patrick fast med alla riktiga låtar istället 
och vnv nation med honour och testament och så mycket ljud att man dör
åh vad sämst jag är 

trala
musik direkt sedan
jag vet inte riktigt när jag ska dit 
eller vad jag ska ha på mig för jag har inte orkat tvätta så bra
imorgon är det svenskaprovsbajs men det blir nog okej
äsch 
hejdå igen 
<3

image60

och det här har varit min vän hela morgonen 
lyssna? puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0