tell me we both matter, don't we?

image71

åh, någon borde följa med mig så att jag vågar ta hål i örat där
och vanliga också i och för sig men det är mycket läskigare

sedan så ska jag lätt köpa en sådan tröja som oskar har och jag 
har på mig på bilden. mysig!

så, jag ska sova snart
jag har inte skrivit geografi fast jag tänkte det så jag får göra det imorgon 
när jag kommer hem. det är ändå ganska lugnt för en gångs skull 
och jag behöver inte skriva hela arbetet på två dagar. heja!
men ja, sista frågan kvar och sedan sammanfattning och sedan är det färdigt
så det hinner jag 
och jag ska nog till gerda också och försöka gymma fyra gånger denna veckan; 
två med mycket vikt och två med lättare vikter och fler repetitioner så 
att förbränningen blir högre
om det blir fint väder tänker jag dessutom trotsa min avsky inför att 
jogga och gå ut och springa med bianco på kvällarna
ehm, kanske
fast nu ska jag försöka äta något trots att jag verkligen inte är hungrig
mat idag: 
1 och en halv smörgås av solrosbröd med fet ost och tomat
lite yoghurt
äpple
några chokladbollar (som var jättesvåra att göra ><)
en mugg grönsakssoppa
lite popcorn 

så - jättedålig mat och jättemycket fett 
egentligen vill jag ha sallad nu men man blir så mätt på det och 
jag är som sagt inte hungrig
så det är lite jobbigt
haha
men ja, se på vänner och ta insulin (mina läppar börjar spricka = högt blodsocker eftersom det inte är kallt ute) 
och sedan sova
godnatt 
<3

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag följer gärna med dig, det är trevligt att se sina vänner bli punkterade...

2008-04-21 @ 00:23:18
URL: http://medmangakulortalyktor.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0