the one with all the haste


image73

te ur finaste flodhästmuggen. 
iih jag är nervös inför engelskaprovet imorgon redan 
men ja, det går nog okej
jag lär knappast få underkänt i alla fall

och jag har verkligen träningsvärk i hela kroppen efter igår
fast det var verkligen jätteskönt; jag var där i två timmar och hann med en massa
saker och behövde inte alls stressa
jag ska dit imorgon igen och kanske på onsdag
sedan blir det jättekonstigt för de har bara öppet väldigt lite till söndag 
annars hade det varit sjukt mysigt att cykla dit på morgonen någon dag när jag är ledig

och idag var helt okej 
jag åt till och med i matsalen lite och det var inte överdrivet jobbigt
(emma: puss!)

och till kvällsmat tänkte jag äta macka med makrill men jag tog en tugga och insåg 
att det var en död fisk och att jag precis mosade ryggraden på den och sedan 
åt jag inte mer
det var ganska obehagligt; jag brukar faktiskt äta fisk
men äsch, jag var inte hungrig ändå 
nu ska jag ringa till oskar jättesnabbt och ladda batterierna till mp3:n och sedan sovasova. 
godnatt. 



Kommentarer
Postat av: Emma

Puss på dig <3

2008-04-29 @ 20:23:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0