the one with the stoned guy


image65


jag har sett på vänner hela kvällen 
det är mysigt även om det är lite konstigt att se allting från 
början igen 

imorgon är det samhällsarbete hela dagen och sedan gerda tror jag 
inte systerpicknick 
det blir alltid så konstigt när jag ska träffa folk
och det blir liksom inte av 
mh
det kan bli ganska okej ändå för imorgon är en kort dag 
nu ska jag sova. godnatt. 


på tal om ingenting: 
det här är sjukt obehagligt
hahaahh

image66

det var någon reklam men i sjukaste slaget
och han på bilden ser ut som mannen som mördade engla
uh. 


Kommentarer
Postat av: tito.

men fy fan vilken reklam. jag blir ju helt skakis >

2008-04-16 @ 10:51:12
URL: http://skavibakakaka.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0