the place



jag lämnade in samhällen vid sju någon gång
det kändes lite väl sent men jag fastnade verkligen på 
demokrati/kina-uppgiften
och det blev dessutom mer än två sidor trots att jag kortade ner
jättemycket
uuh

i alla fall så var det en bra dag 
svenska på morgonen och jag var färdig efter lite mer än 
en timma
och sedan cyklade jag hem och frös ihjäl för att det var så kallt

imorgon måste jag till gerda för jag har jättemycket ångest hela tiden 
verkligen och den vägrar försvinna
och av någon anledning går jag inte ner i vikt heller trots att jag 
äter kesoknäckebröd och sallad och äpplen och cyklar omvägar för 
att bränna mer kalorier och går ut och går och städar och 
gör allt möjligt
tvärt om ligger det antingen jättestilla, eller så går jag upp
det är panik på riktigt

fredag kändes sådär jättekonstigt
på morgonen åt jag knäckebröd och sedan ett äpple på förmiddagen 
och en liten bit av en äcklig chokladboll eftersom 
det skulle se konstigt ut om jag inte åt allt
och sedan inget mer förrän typ vid fem 
och jag åt melontuggummin och gick långt
det kändes verkligen som förra våren 
precis samma känsla och det var nog då jag åt melontuggummin sist
det är lite gott men har sådan söt smak 

jag laddar hem en film nu men det känns lite fail eftersom 
det kommer ta typ två dagar till
vårt internet är jättedött av någon anledning
nu kliar det på mitt ben och jag ska sova
godnatt 
<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0