unicorn



sjukgymnasten på st lars sa imorse att jag ska krama 
människor och det inkluderar människor som inte är 
oskar
detta är lite problematiskt bara för jag kramar knappt
andra
uppenbarligen är det här bra för att lära känna sig egen 
kropps gränser och dessutom övervinna rädslan 
för att folk ska bli äcklade för att man bara är en massa 
fett 
vi får se i alla fall

och jag hatar per och jag hatar lasarettet och jag överlever
inte att gå dit nästa vecka 
men mamma kommer bli jättejättearg om jag avbokar
men jag kan faktiskt inte gå dit för jag har gjort allt
fel 
och jag vill inte göra niki besviken och det är sjukligt
ångestframkallande

ingen riktig mat idag heller och promenad i lite mer än 
en timma. duktigt i alla fall



Kommentarer
Postat av: Ida

förlåt om jag ritade i din historiebok idag. jag kramar dig imorgon :)

2008-04-02 @ 19:53:16
Postat av: Linda

krama mig, krama mig!

2008-04-03 @ 00:48:39
URL: http://medmangakulortalyktor.blogg.se
Postat av: Cloetta

jag tycker att du ska krama mig :) annars kanske jag tar en kram utan att fråga en dag ska du se!

2008-04-03 @ 19:29:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0