what i'm trying to say




jag hatar amazon lite
och jag vill fortfarande ha ugglan! oskar är sötast och
amazon bara förstör

äsch
mysig helg i alla fall; först malmö med sötlaxar och sedan 
fika i parken idag och brännboll. 
jag hatar verkligen brännboll men det var lite okej ändå 
i och för sig tycker jag att alla sociala sportaktiviteter är sjukt obehagliga men 
brännboll har alltid.. hm.. inte tilltalat mig över huvud taget? 

i alla fall så åt vi kakor och drack te och pratade om 
konstiga saker och jag vill verkligen träffa er oftare
jag misstänker lite att det är enklare att träffas regelbundet ifall 
man ses och repar en gång i veckan och just på den punkten känner
jag mig lite utanför
men det blir ändå bra när jag väl är med er och ni är bra
puss!

att gustav fick blindtarmsinflammation var kanske inte lika lägligt
men det verkar bli bra nu i alla fall
jag hatar när jag inte vet saker så pappa väckte oss imorse och sa att han låg på sjukhus och 
gick igen och jag skrämde upp mig sjukt mycket medan oskar pratade med tina
ah, hoppas det blir bra i alla fall

jag har fotat lite idag också och det var länge sedan 
och ikväll var jag och bianco ute och gick i bästa vädret och han var glad eftersom 
han var nyklippt
och jag märker verkligen hur det blir när jag inte aktivt tränar honom på ett tag då 
han är mest med pappa, och det leder till att han är alldeles för olydig
jag blir irreterad och då lyder han ännu mindre
fast så fort han är lös blir han världens snällaste hund
man kan vissla jättetyst och han springer och sätter sig bredvid mig direkt och får världens
äckligaste riskaka
haha
finaste hunden 
fast jag är lite orolig för hans päls, han har nämligen alltid haft 
kala fläckar på ryggen och eksem och sådant
det syns extra mycket när han har lite päls, och det är ganska äckligt
vi var hos veterinären för att kolla upp eksemen för något år sedan men de försvann aldrig
dessutom är pälsen jättefel på honom; den är inte lockig som 
på en "riktig" lagotto som dessutom är tio centimeter lägre, utan helt slät som valppäls
det gör också att den tovar sig lättare och han får dreads på huvudet och under magen om man inte
klipper honom jättemycket
han är verkligen världens bästa men.. ganska konstig
inte riktigt en hund på något sätt utan mer som en mycket stor pälsboll som inte kan 
se något annat än mat i alla situationer
finhund

nu har jag skrivit litelite svenska och ska sova innan jag svimmar
uh, hela min kropp är jättedarrig trots att jag har ätit så jag misstänker att det är någon 
form av sömnbrist som spökar
så, jättemycket sova. godnatt. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0