17



jag är på sådär halvdåligt humör idag så jag ser brokeback mountain för tredje gången 
den är hemskt söt

och ikväll ska jag kanske till malmöfestivalen med oskar och se alice in videoland, 
men jag är inte alls pepp och jag 
vill mest ut och springa nu men det är alldeles för varmt - laxväder

det här är förresten det första året jag inte har skickat in någon dikt till postis diktuppläsning 
på malmöfestivalen 
och det är sista året jag faktiskt får göra det också, så det känns synd
även om det har blivit sämre de senaste åren kommer jag absolut att sakna det 

okej, nu ska jag scanna fler flygplan
puss. 

Kommentarer
Postat av: Martina

känner mig också seg idag...

allt bra med dig annars då?

2008-08-16 @ 18:06:29
URL: http://marthiinanorman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0