complete

jag och mamma har kollat lite halvseriöst på den här

jag vill hur mycket som helst! 
fast jag är jätteorolig för att den ska bli lika matglad som bianco 
eller tänk om jag börjar behandla bianco och eventuellt den andra hunden olika? 
tänk om jag skämmer bort den nya mer? det skulle vara jätteorättvist

men med tanke på att jag typ älskar bianco mest i hela världen så skulle
det vara jättemysigt att ha en till. ih. 

men samtidigt; bianco var världens jobbigaste i två år
nu är han den snällaste jag vet
man kanske borde köpa en vuxen hund, så att man slipper allt jobbigt bitande och skällande och 
kissande inomhus? 
men samtidigt kan man ju inte forma hunden på samma sätt, inte lära den samma saker
och de är ju så hemskt söta

åh
jag vet inte alls hur seriös mamma var när hon sa att hon ville ha en schnauzer
och nu måste jag snart cykla till skolan med jätteont i halsen 
det är bäst att det bara är en lektion idag 
puss, 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0