eureka


jag misstänker starkt att jag håller på att bli sjuk 
hela min kropp är seg och jag har jätteont i huvudet 
dessutom är jag täppt i näsan 
bajs
det är något med att börja skolan igen, och som annika sa om sitt dagis; 
"så fort man samla ihop alla barnen blir de sjuka direkt"
haha

nu är min håltimma snart slut (jag har två lektioner á 1 timma vardera, en 8.40 och 
sedan nästa klockan två=misslyckande)

hm
dagens mat: nästan en hel smoothie på grund av konstant illamående
lite produktiv har jag i alla fall varit eftersom jag har läst både historieläxan, 
gett bianco vatten och läst engelska och blivit överinspirerad av deviantart men är extremt
opepp på att fota på grund av huvudvärk och regnväder

eh, alltid något bra
nu ska jag mysa med hunden. 


Kommentarer
Postat av: t.

pusspusspuss

2008-08-26 @ 14:27:43
URL: http://skavibakakaka.blogspot.com/
Postat av: moa

det är nog därför jag är dyngförkyld nu:D

2008-08-26 @ 17:40:49
URL: http://ruterfem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0