ick factor

göteborg nuuu
jag är lite pepp, det blir nog mysigt

och jag har kamera och datorn så vi överlever när vi åker upp dit
men som vanligt är det ångestframkallande bilen vi ska åka i
alltså jag hatar små bilar, verkligen hatar dem 
det är så himla trångt och äckligt och jag blir klaustrofobisk, nervös och allting
vi kommer behöva bo jättetätt när vi är där också, vilket resulterar i samma symptom som med bilen

men, eh, oskar lovade att det skulle bli bra
eller något

äsch vi får se
jag har btw lyckats ladda ner sims 2 men kan inte spela det eftersom det tydligen bara funkar på imac:s
därför har jag nog gett upp och använder datorn där uppe som är seg och dum och dålig, och har windows dessutom
jag har varit hur förvirrad som helst när jag skulle installera alla expansionpacks för menyerna är fel 
och allt heter fel saker och ingenting över huvud taget är logiskt
jag menar, varför ha två programmappar som heter samma sak men den ena är skrivskyddad ? 
windows är sämst *macnördar mig* 

nu måste jag speedpacka färdigt för jag blir hämtad om typ 20 minuter
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0