scan the skies for signs of heaven


jättelaxförkylning
det låter inte okej när jag pratar 
och bianco är dålig i magen dessutom vilket betyder att man ständigt måste veta vad han gör
så att han inte bajsar inne

jag funderar på att sy lite
det är mysigt och det var länge sedan, men jag behöver en grönt blixtlås och det har jag nog inte
eller kanske

i vilket fall som helst är det ganska mysigt att ha fårpyjamas på sig 
fast jag var ändå pepp på promenad i dalby 


btw, vet någon hur man sjukanmäler sig en d-dag? 
skola24 räknar ju antalet lektioner
äsch jag vet inte
lax igen 

Kommentarer
Postat av: Mika

Synd att du inte kunde vara med och promenera idag... Hoppas du känner dej bättre imorron.

2008-08-28 @ 17:47:57
URL: http://cirkulationsplats.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0