the kiss seen round the world



äsch, definitivt förkylning 
på fullt allvar så smakar och luktar hela min mun och näsa nässpray 
jag hatar nässpray och det hjälper inte ens, jag är fortfarande heltäppt i näsan 
haha jag har nog inte skrivit näsa så många gånger i ett stycke någon gång

nu är jag där nere i alla fall eftersom varenda gång man rör sig på ovanvåningen så vaknar någon 
alternativt skäller ut en och väcker alla som haft oturen att somna
mamma var vänlig att informera mig om idag att varje kväll när jag stänger dörren jättetyst 
till mitt rum så väcks hon
och det är helt sjukt eftersom hon hör som en kratta
hon hör jättemycket sämre än, det vill säga hon hör inte telefonen, hon hör inte när man skriker på 
henne eller om man står på fel ställe och försöker kommunicera, men likväl väcker det henne

och klara ska vi inte ens tala om, där blir jag utskälld för att jag andas för högt

med andra ord har arkitekten som byggt det här huset misslyckats med ännu en sak då 
hon ritade papperstunna väggar och alla sovrum bredvid varandra
fail


nu ska jag nog äta dagens första måltid och sedan sova 
puss och godnatt i alla fall


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0