timotej

sova strax
uppenbarligen är jag allergisk mot gräs enligt rapporter från vårdcentralen 
dessvärre ville ingen tala om för mig vad jag ska göra åt det, så efter att ha sluppit klådan 
i halsen hela böletiden har jag konstant huvudvärk och halsont nu 
bajsskåne

mysig filmkväll och sådär idag i alla fall som enligt oskars uträkningar höll på 
(eller, med oss närvarande) i 8-9 timmar
lite länge och sådär

i alla fall fick jag med mig honom hem och det var över mina förväntningar, så nu ska jag upp 
och gå och lägga mig 

puss



mysiga bölebilden btw (från öppna spisen i harrstuga), plus uppvisning av vidvinkelobjektivet
puss på det med 
dock misstänker jag att oskar är fotografen eftersom jag inte minns när jag 
skulle ha tagit bilden 
åh, saknar!

Kommentarer
Postat av: Mika

Vilken mysig stuga.

2008-08-10 @ 16:33:15
URL: http://cirkulationsplats.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0