and i dance dance dance


efter att ha tittat på dem i ungefär två och ett halvt år har jag nu beställt
världens sötaste skor
jag hoppas jättemycket att de passar och det är lite jobbigt eftersom 
det kan vara upp till tre månaders leveranstid
men hoppashoppas och fiiina!



så ja - sova nu 
och eftersom jag hade tre lektioner idag och alla var inställda så var det ingen skola
vilket var ganska bra eftersom jag var vaken halva natten eftersom 
blodsockret krånglade sådär äckligt mycket
(misslyckandet är ju att jag behövde sjukanmäla mig från en lektion och att denna inte
var mer än 40 minuter lång haha)
och imorgon är alla lektioner också inställda så jag är ledig igen 
det är ganska trevligt faktiskt
mina preliminära planer är att fotografera lite med analoga canon-kameran, 
promenera länge med bianco, handla mina sista julklappar och analysera
blodsockerkurvor med min diabetessjuksköterska som ska ringa mig
eh
allt är ganska trevligt utom det sista, framför allt eftersom mätaren har varit så jobbigt
och krånglig och kopplat bort sig hela tiden och mätt fel och så vidare
fast jag måste verkligen sova eftersom jag har misslyckats med det de senaste veckorna - sådär
alldeles helt totalt jättemisslyckat på en miljon plan 
fem timmars sömn per natt eller mindre är inte helt okej 


sen är det förresten 21 månader idag om jag inte räknat fel 
värsta länge ju 
två år i mars, puss

Kommentarer
Postat av: Lin

Jaaaa, KATTSKOR :D:D:D:D:D:D



Jaaaa, 2 år :D:D:D:D:D:D:D

2008-12-16 @ 16:35:29
URL: http://lifeoflin.blogg.se/
Postat av: Cloetta

Finaste skorna japp =)



grattis till er ju!

2008-12-16 @ 22:08:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0