dazzling


jag påminner hela tiden mig själv om varför jag absolut inte läser 
sådana här böcker 
jag älskar dem helt enkelt och blir mer eller mindre besatt och till sist 
fruktansvärt besviken när de tar slut
och fyra böcker är jättelite! alldeles, alldeles för lite
det räcker inte över huvud taget någonstans egentligen 
och att jag har gått och lagt mig någon gång vid 6 på morgonen 
de senaste tre nätterna för att kunna läsa så länge som möjligt är också
förhållandevis irriterande
men jag kan inte låta bli och det är så hemskt

Kommentarer
Postat av: Anna

Vilka böcker?

2008-12-25 @ 17:37:45
Postat av: Lin

Ja, samma här.. =/ Men jag har bara en bok kvar som jag är på jakt efter nu! Jag kan inte vara lugn förräns jag har den!!!!! Måste veta, måste veta, måste veta, måste veta vad som kommer hända

2008-12-28 @ 17:40:21
URL: http://lifeoflin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0