headlines and deadlines


idag har jag vaknat alldeles för sent men nu är det i alla fall snart oskars dansuppvisning och 
det ska bli roligt ^^
typ klockan tre i domkyrkan och gratis inträde om någon vill komma
jag hoppas att det inte blir så fullt som han sa att första föreställningen var bara 
men man får väl vara där lite tidigare
sen ska jag hinna till gerda 
typ? 
det är i alla fall min plan 
och möjligen innebär det att jag behöver äta också 
det är konstigt - jag har ändå varit vaken ganska länge och jag brukar nästan 
bara vara hungrig på morgonen och inte resten av dagen men nu 
har jag inte varit sugen på någon mat alls? 
glöggte i alla fall <3
nu ska jag se på vänner tror jaaag 

Kommentarer
Postat av: Mika

Jag såg honom i tidningen!

2008-12-06 @ 13:39:38
URL: http://cirkulationsplats.blogg.se/
Postat av: Cloetta

jag var där =)

det var bra.

jag såg inte dig. :/

2008-12-11 @ 16:57:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0