that was when i ruled the world

mer eller mindre superpanik? 
word har inte fungerat på hela eftermiddagen!
så jag skriver för hand men det är jobbigare och jag kan inte se dokumentet för 
det hänger sig så fort jag startar programmet
BAJS
jättepanik hej och spanskan imorgon också 
åååååh misslyckat



dessutom har jag en jätteäcklig apparat fasttejpad på magen 
den sitter fast med en slang som hela tiden mäter mitt blodsocker och ett jättekonstigt
plåster som är gjort för sådana trollsländssprutor man har i handleden egentligen 
jag var tvungen att ha dem eftersom jag får eksem av plåster och självklart har de bara
hudvänliga plåster i en storlek
så jag måste vara försöktig när jag duschar och så 
och bortsett från att den är äcklig och ivägen hela tiden och dessutom gör att jag får jätteont i magen 
där den sitter så är den nog bra
det är jätteintressant med kurvorna faktiskt eftersom den mäter var femte minut hela tiden 
speciellt på nätterna eftersom jag är så himla orolig

men nu ska jag typ tvinga pappa att handla bröd eftersom vi har.. eh ingenting hemma? 
och sen får datorn fortsätta radera de 21000 objekten den behöver ta bort för att jag 
ska kunna installera word igen 
usch 




jobbigtjobbigt men jag är typ klar
spanskan däremot är det sämre med 
men eftersom jag inte har sovit på evigheter måste jag faktiskt gå och lägga mig
så det får gå som det går och jag får förhoppningsvis godkänt? 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0