come down now they will say

nu ska jag till stan 
jag måste köpa chai för det är slut
och oskar sedan kanske. 
ehm. 
mitt humör idag är sämst och egentligen vill jag skrika på någon 
(det låg en burk med sur yoghurt på min nästanfärdigateckningsom
jagharjobbatmedibildenhelaterminen)
åh!!
och min blodsockermätare var jättebortstädad och hur skulle jag kunna veta att den skulle ligga 
i en svart plastpåse under köksbordet? dessutom så hatar 
jag nästan mer än allt annat att vakna med lågt blodsocker för 
det är så äckligt när hela kroppen skakar och man inte kan hålla i saker
och till råga på allt hade vi typ en halv deciliter mjölk så jag kunde
inte höja blodsockret och jag hittade inga druvsockertabletter någonstans

att jag inte somnade förrän halv fem någon gång inatt gjorde inte heller
saken bättre
jag har gått ner två kilo på två veckor
det är ganska trevligt
det hade varit ännu trevligare om det hade varit planerat och med meningen

det har blivit en massa saker inplanerade denna veckan 
lovet är snart slut och det är lite obehagligt
jag vill inte att lovet ska vara slut snart och jag vill inte ha skola igen 
med prov och redovisningar och tidiga morgnar och en massa stress
ååååh. 


nu måste jag följa med pappa och handla och det var inte speciellt
planerat det heller
min plånbok är hos oskar
bajs
om jag inte följer med handlar han en massa konstiga saker som kålrötter
och sockrade flingor men inget bröd eller sallad och så vidare
ehh. 
hejdå 


klara sitter vid datorn i tre minuter utan att jag är där och lyckas
radera ALLA sparade lösenord
hur lyckas man? 
jag har i alla fall skrivit en jättedetaljerad handlingslista nu
så jag slipper följa med
nu måste jag gå 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0