everything looks perfect from far away

nu har l-word premiär om tre dagar!!
då kanske jag får se avsnittet om lite mer än en vecka eller något
hoppas att någon är snäll och laddar upp någonstans ><

skridskor imorgon, mys
nu är allt mest opå 
jag vill typ lägga mig i en hög och se på pushing daisies hela kvällen och dricka te och sova
eller liknande
jag ska till oskar snart och det blir nog bra hoppas jag 
nu gråter jag bara så fort något blir lite fel 
jag har ätit lite mer idag i alla fall
hitills: 1/3 glas oboy, blodsockerhöjande
ett äpple
en banan 
en halv smörgås 
två godisbitar 
ett tuggummi 

mh
jag är törstig 
och inte hungrig
bara jättemycket trött. jag fryser också 
det var iskallt ute men det är lite fint med snö. jag hatar att 
åka buss på jullovet. den är alltid sådär överfull med folk från lundamästerskapet eller vad det är
man får inte plats någonstans och kan knappt andas
det blåser nu 
det hörs i hela huset och det låter i fläkten 
kallt
lalala. 
such great heights. fortfarande
kanske någon konsert imorgon 
jag orkar inte egentligen men å andra sidan orkar jag ingenting

jag fick en ny tid på måndag
halv ett eller två eller något
så det var inte helt meningslöst men alla var så stressade så jag fick typ ingen hjälp 
man kände sig mest ivägen 
men ja. 
hejdå? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0