following all my steps

nytt år nu men det märks inte riktigt
nyårslöften? 
gå ner i vikt, träna mer, äta mindre och så vidare
villvillvillvillvill(!!)

därför blir väl nyårslöftet att inte falla tillbaka
jag har redan fallit för mycket i år

nyårsfirande hos arvid igår
det var väldigt trevligt och jag var sådär skräckslagen innan 
vi åkte dit
ungefär
80-talstema och jag såg ut som oskars gamla lärare enligt honom själv

det var jobbigt att fota fyrverkerier insåg jag 
jag får öva inför nästa nyårsfirande och kanske lyckas bättre
och jag gjorde nog inte så mycket igår egentligen 
vi åt och jag iakttog dem och pratade ibland
jag vet inte riktigt. jag är inte så bra på att prata med dem, än 
det blir för många när det är tio personer där samtidigt
och om någon säger något väljer de oftare att tilltala 
random människa och sedan kan man falla in i samtalet 
eller något
hm
som sagt, öva
jag har roliga twisterbilder sedan också, hah

copeland-albumet upphittat! äntligen!
jag har saknat sååååå mycket att kunna lyssna på no one really wins men nu 
bor den i min dator!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0