from off to on

image33
..uppenbarligen fick jag inte vara det 
till saken hör kanske att hon är fyra år yngre än jag eller något
och när jag mår såhär tar jag precis ALLTING personligt och var såklart
tvungen att argumentera med henne och hon gav sig inte och nu är jag bara arg
och det var skönt att vara ensam hemma i typ.. en halvtimma? sedan kom saga och 
nu är det inte tyst och lugnt längre
åh, jag orkar verkligen inte musik direkt idag men jag ska ändå 

jag vill bara lägga mig i en hög någonstans och slippa alla människor och 
alla prov och redovisningar och krav och ljud och.. allting? 

samhällsprovet imorgon kommer inte gå bra och jag är sämst nu 
mina ben vek sig när jag gick och hela jag skakade så historian idag fick dö

Kommentarer
Postat av: titobandito

men hon är pinsam.
bränn din bh! :*

jag kan lägga mig i högen med dig.

2008-01-28 @ 22:40:53
Postat av: Linda

Barn är äckliga, de tror att de fattar saker.
De borde dö allihop.

Alla vuxna med.

Nu vill jag slicka på regndroppar.

2008-01-29 @ 00:28:38
URL: http://medmangakulortalyktor.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0