halfway through

bajsdag och så vidare
matintag; äpple, banan, jättemycket te med sojamjölk, ostbågar
eheh? jag har inte varit hungrig heller. eller jo men då åt jag en banan
jag funderar på att laga mat för jag vill ha broccoli med currykeso och ris men 
vi har inte keso och dessutom städar jag så jag orkar inte 
jag har förresten ätit två valnötter också, wie


något jag inte har gjort är att plugga
det är lite (läs mycket) skolångest inför imorgon men jag kom på att 
geografin inte behöver vara klar förrän på onsdag eller något
vi har inte geografi imorgon nämligen, som jag hade inbillat mig

mhh
mitt rum blir jätteutrensat nu 
och jag har hittat en miljon brevpapper och jag vill skriva brev till någon 
säg till om någon vill ha? :*
min förhoppning är i alla fall att frigöra alla lådorna under sängen 
så att jag kan ha något annat där
jag insåg att de mest innehåller jättegamla saker som jag inte använder
typ.. ett ställ till en barbiedocka
och en massa pappershållare. och en miljon bokmärken 
lalala. lådorna är jätteäckliga förresten för de gnisslar när man drar ut dem 
men jag lyssnar på mew och allt är ganska okej 

jag hittade en massa matanteckningar och kaloritabeller och dagboksinlägg 
om viktnedgång och sådant också 
det var inte så trevligt
jag förstår inte riktigt att jag fortfarande strävar efter att komma dit igen 
det gör jag nog inte egentligen 
i alla fall. dricka mer te nu. jag lyssnar på mew, det är mys. sova i rimlig tid och så är 
planen för ikväll
hejdå 


nu har jag gjort fetaostsallad och veggieschnitzel 
jag vill ha keso ><
och i min oskarsaknad ser jag csi
csi är min vän <3<3<3<3 
fast fjärde säsongen är kvar hos oskar
precis som mitt minneskort till kameran och det är lite illa
puss på csi i alla fall
jag ska duscha och sova snart
och vika tvätt
tralala, åh postal service <3
och nej; ingen the cure-biljett upphittad. uh
hejdå igen (: 
image25

Kommentarer
Postat av: Anonym

hittade du din cure-biljett? :o

2008-01-07 @ 21:40:42
Postat av: titobandito

jaaaak viiiill ha breeeev.
(och jag vill skicka till dig igen. det är mysigt.)

2008-01-07 @ 23:23:51
Postat av: Linda

Brev vore trevligt... =)

2008-01-08 @ 19:41:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0