here in the sound

nu ska jag till skolan snart
det är sådär galet mycket opå just nu
jag är så himla trött också och somnade nog vid halv två eller något
det känns lite overkligt att stiga upp vid åtta när man har sovit till två 
i flera veckor. att vakna själv känns ännu mer konstigt också; 
jag och oskar har typ sovit tillsammans alla dagar utom två 

idag har jag jeans på mig
de är alldeles för långa och för stora och har fickor på konstiga ställen 
och det känns jättehemmanostalgisktskönt
jag hade dem alltid när jag red tidigare för de har inga konstiga sömmar 
på insidan som skaver mot sadeln och är ännu mysigare att ha barbacka
jag saknar colle så att jag går sönder ibland!
jag tvättade dem i alla fall igår och nu luktar de inte ens häst
det känns såååå konstigt
liksom helt fel

och i eftermiddag ska jag på ultraljudsundersökningen till omega3-studien, 
med de där jättestora kapslarna som jag inte har tagit
jag ville avboka men mamma tyckte att jag skulle dit ändå 
därför kommer hela min eftermiddag att försvinna; jag slutar vid tre någon gång och sedan ska jag 
vara där fyra
det är inte ens lönt att åka hem 
iiiiih villvillvillinte

HbA1c imorgon också. då måste jag skicka in det annars blir nikki inte glad
det är förhoppningsvis liite bättre i alla fall
mh. ja, mitt te är färdigt nu 
frukost

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0