i know i lost

jag läste precis att apoteksmonopolet ska försvinna
apoteken har alltså inte längre ensamrätt på att sälja läkemedel
det låter ganska illa och jag är väldigt skeptisk. jag menar; ska man vara tvungen 
att hämta ut receptbelagda mediciner och insulin och sådant i en vanlig mataffär? 
tänk om de blir rånade, bestulna och så vidare och jättemycket starka 
mediciner och kanyler och liknande hamnar i helt fel händer
uh

dock var det bara för en testperiod på två år först. bajsmoderater i alla fall


image26
ih vad längelänge sedan
läskigt
fin <3

jag borde plugga och så 
mamma har slängt all min fetaost .________.
jag ska sluta bloggmissbruka också. men det är lätt att skriva mycket 

Kommentarer
Postat av: titobandito

nej, det är bra att bloggknarka.

jag är också ganska skeptisk till det där med apoteksskiten. det lär ju inte funka.

2008-01-08 @ 20:34:34
Postat av: titobandito

nej, det är bra att bloggknarka.

jag är också ganska skeptisk till det där med apoteksskiten. det lär ju inte funka.

2008-01-08 @ 20:34:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0