i'll find you somehow

image24


mest till tito som sa att vi är tråkiga
det är vi nog
lalala
jag hjärta min fjärrkontroll till kameran i alla fall

och oskar gör mig glad

nu ska det kanske snöa inatt och det är på!


hm. lågt blodsocker nu. vi ska nog gå och äta bestämmer jag. vi
iih mina händer skakar och det är ganska läskigt
konserten blev lite halvbra förresten
förbandet var jättemysigt och clark var ganska bra
dock ingenting jag kommer lyssna jättemycket mer på
josse och kim försvann från oss i början och det var inte lika bra för
ni var saknade
<3

sedan blev vi (läs "jag") utkastade på grund av för låg ålder
ehm
fast på ett snällt sätt
jag hatar att vara liten ibland
därför tillbringade vi tiden fram tills att vi blev hämtade i en mycket
suspekt affär med spelmaskiner och paranoia eftersom vi såg
the hitcher igår
den var bra men obehaglig och sådär
äckelfilm och sååå bra gjord
hm
nu mat innan jag svimmar. hejdå.

Kommentarer
Postat av: titobandito

NI ÄR SUPERDUPER MYCKET FEEEEST.

2008-01-05 @ 02:30:17
Postat av: Piwa

the hitcher är en läskig film. .___.
så äcklig och jag hatar man inte får veta varför han gör det.. gahaha. >

2008-01-05 @ 15:44:24
Postat av: Linda

.______.

2008-01-05 @ 17:16:25
URL: http://medmangakulortalyktor.blogg.se
Postat av: josse.

förlåt för att vi bara försvann ): vi var sämst igår och ingenting gick som det skulle.
men det är uträtt nu, så vi får leka snart.
söta bilden btw

2008-01-05 @ 17:54:06
Postat av: Emma

oj, nu blev jag lite förvånad,kan jag ju erkänna!

2008-01-11 @ 19:20:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0