lace

först; ih, det är dåligt att skriva anonyma kommentarer. punkt. då vet man inte vem man ska 
svara till

bra dag idag men dålig dag imorgon. kanske, jag vet inte än 
det är lustigt hur mycket mitt humör förändras så fort jag kommer hemifrån
här känner jag mig bara sjukt instängd och förföljd och får inte plats och 
blir irreterad på allt och alla 
sedan åker jag till oskar och mår hur bra som helst - tills jag åker hem igen 
åh vad jag vill flytta!
alldeles sådär galet mycket. jag hade älskat det men jag måste ju bo hemma i minst tre år till; så att jag 
kan sluta skolan och börja jobba och sådär
men ja, jag vet inte
jag villvillvill!

det är skönt att börja lite sent imorgon i alla fall 
jag får typ plugga samhäll på morgonen och sedan under dagen och på eftermiddagen; innan 
musik direkt
jag har saknat musik direkt, det var på
förhoppningsvis blir det lika bra månader i år också <3

det är förresten elva månader snart
och det är nästan ett år
det är lite sjukt, det känns inte som att det var så länge sedan 

lala
när jag kom hem sa mamma att diskmaskinen hade slutat fungera
och tvättmaskinen och torktumlaren
wey, alltihop samtidigt. eh, inte
som tur var tvättade jag lite innan jag åkte till oskar så jag klarar mig nog ett tag 
men det är sjukt frustrerande ändå för de brukar gå sönder, visst, men inte alla samtidigt

mh. jag ska laga te nu. för tredje gången sedan jag kom hem för en timma sedan men ändå 
och sedan borde jag verkligen sova
och bestämma mig om jag vill klippa eller inte
beslutsångest, hej? det är jobbigt med långt men mysigt
nu är det bara bajs
jag lovar; det har vuxit typ en decimeter på några dagar
det var INTE så här långt alldeles nyss
och jag färgade det också så nu ser det i alla fall lite mer okej ut
rött eller något
åh jag saknar det jätteröda jag hade i våras
och det var sol idag, jag hjärtar sol 
nu ska jag göra te, godnatt. 

Kommentarer
Postat av: ..

men tänk om du inte vill svara, eller vill svara dåligt om du vet vem de e :( jag är ju fegis.
men jag ska på musik direkt ikväll. I'll be wearing mörkrött halvavklippt hår.

2008-01-28 @ 13:09:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0