make them breathe

jag var på gerda jättelänge och tränade och gjorde typ en miljon situps
det var så skönt!
i och för sig kommer det inte kännas likadant imorgon för jag kommer dö av träningsvärk
sedan fick jag jättejättelågt blodsocker på vägen hem och mobilbatteriet dog och 
allt var allmänt opå
jag åt banan och macka hemma och druvsocker
och nu tycker mamma att vi ska äta igen 
jag har ont i magen och att säga att jag är hungrig är klart en lögn
soppa blir det i alla fall och det är lite okej
lalala.. super mario i mitt hjärta för övrigt . det hade varit ännu bättre om jag hade klarat de också 

image28

<3

Kommentarer
Postat av: Piwa

jag e skitgrym på super mario bro's
eller tja..jag var skitgrym...det var ett tag sen jag spelade. :P

2008-01-17 @ 20:00:18
Postat av: titobandito

yoooshi

2008-01-18 @ 18:31:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0