soli deo gloria

gerda efter skolan, bra
jag är äckligt yr och mår illa 
det känns sådär lagom stabilt 
jag har ätit lite frukost i alla fall och ska snart till sjuksköterskan, eller vad man 
ska kalla henne
någon har ätit upp min melon dessutom, panik!
te och filmjölk blev det istället, det var inte alls lika gott

jag har skrivit klart historian också och det är nog det sämsta
jag någonsin skrivit som jag dessutom har planer på att lämna in 
och det ska bli så galet skönt med d-dag imorgon och att 
kunna sova inatt
underbart och så vidare
vi ska till max ikväll också tydligen men självfallet har de inget mer än kött
fast det är inte så illa ändå eftersom jag inte planerar att äta. eller 
jo, om vi gör laxpasta
men inte annars

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0