the place you finally left behind

skola nu och håltimma av någon anledning
sämst tid dessutom och jag har inget att göra
funderar på att läsa lite och äta en banan
ingen frukost idag och det kändes bra hela morgonen
sedan åt jag lunch ändå för annars hade jag blivit en trötthög av någonting
och batteriet i min mobil tar slut snart
det blir inte bra då för jag hatar att inte ha musik
och jag måste verkligen träna idag också och då måstemåste jag ha batterier så att
jag kan lyssna på musik under tiden
annars kommer jag dö av uttråkning
ehm
i alla fall är jag relativt sysslolös nu. det var lite sol ute så jag och oskar gick
världens kortaste runda men sedan hade han lektion och jag vill
inte fortsätta själv
tråkigt
fast jag vågar inte försöka umgås med någon annan heller, haha - jag är mesigast ever
lala
läsa joyce carol oates nu i alla fall. mhej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0