those strange connections

nu har jag bakat och det blev ganska äckligt
och jag är så arg på klara precishelatidenjustnu
mamma tyckte om kakorna i alla fall
eh
jag har jättemycket sovmorgon imorgon men jag kan inte vara vaken 
för mammas kompis ska sova här
typiskt
och så vidare
sedan gerdahallen på onsdag och ÅH vad jag längtar
jag vill att all ångest ska bortbortbort


jag är lite ledsen nu 
det blir nog inte the cure
ingaingainga biljetter och jag har ingen aning om var den skulle
kunna vara någonstans
jag har letat överallt!
åååh. bajs. jag kommer ångra det så äckligt mycket

ehm. 
jag har duschat nu 
jag väntar på att oskar ska höra av sig 
och jag kan skicka mms igen; det var inte alls jättekrångligt och jag var ju inte alls
tvungen att göra allt manuellt och BAJS jag hatar tele2. 
ehm,  det jag tänkte på var i alla fall att jag kontaktade oskar utan framgång
och jag ska göra sallad och sen se csi och sova
jag vill ha ett nattduksbord
om jag dricker te uppe i mitt rum nu kan jag inte ställa muggen någonstans
och om man sätter sig i fåtöljen trillar dynan ner
den ska utut!
och måla om också, kanske. det är inte så dyrt
bara ganska omständigt
men jag kan säkert tjata och sova hos oskar på natten sedan så blir det inte så hemskt
om jag har tur
lalala
jag gjorde jättemånga kakor
och hillevi tycker inte om kokos så jag sa att det inte var kokos i så hon 
tyckte att de var jättegoda
^^
sallad. nu. oskar; ring? 

Kommentarer
Postat av: Anonym

mih. dumma cure. jag ville också se dom, fast jag märkte inte det i tid så jag kunde inte. vet inte heller var de finns biljetter. det är dumt. blä.

2008-01-15 @ 10:30:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0