bananafishbones

mh, vårdcentralen idag igen 
hon hittade självfallet inga fel på mig så det enda som återstår 
är alltså allergi 
och jag måste fortsätta äta laxallergitabletterna fram till slutet av augusti eftersom jag 
inte får svar förrän dess
uuh

sedan åkte jag, mamma, klara, saga och ingela till ikea och stoff och stil
åh, stoff och stil var bäst på länge! jag köpte kopälstyg till en kjol och grönblommigt
tyg och tyll och två rosa pälstyger som jag kan sy björnar av och ett mönster till en 
enorm plyschelefant
iih
nöjd ylva
ikea var andra gången den här veckan så jag hade inte så mycket att titta på utan 
köpte tre hyllplan som jag målade när jag kom hem 
så mysig dag även om oskarlaxen inte kunde följa med 

nu har jag duschat och scannar bilder för att bli färdig med en låda i helgen 
det är inte så mycket kvar i just denna men sedan har jag ju åtta lådor till
ehehm
men oskar kommer hit senare ikväll och det är jättepå
vi ses jättesällan när han jobbar men nu har han semester i några veckor 
puss på det. 
nu ska jag scanna meera. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0