basement


ååh jag ska sluta se sådana söta serier
jag klarar inte av sådant, verkligen, jag måste ha filmer/serier/böcker som 
inte är verklighetsförankrade på något plan eller ligger sådär extremt långt bort från 
min tillvaro 
typ csi och sådär
queer as folk är som l-word, precis som l-word, vilket leder till att jag blir jättefixerad
i och för sig har jag tre säsonger kvar men ändå 
och jag hatar det samtidigt, precis som l-word, för man lär känna alla karaktärer och 
blir arg för man vet vad de tänker men de säger det aldrig till varandra
hahaha
jag är sämst ever
jag får åka till biblioteket i veckan eller något och låna en riktigt overklig 
fantasybok så att jag får lite distans till tillvaron ^^


den här är förresten hemskt fin
ljuset är lika mysigt som på bilden med farbrorn och det är så mjukt att jag blir alldeles varm 

 

sova nu. puss.

Kommentarer
Postat av: Linda

Kärlek på Queer as folk!

2008-07-09 @ 12:25:17
URL: http://medmangakulortalyktor.blogg.se/
Postat av: Cloetta

men gaah va mysigt foto! =)

2008-07-10 @ 10:56:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0