mar

haha pappa hittade precis en väldigt tydligt och inzoomad bild på en naken man
det är lite häftigt, både att han tog en sådan bild i början av 1900-talet och dessutom sparade han den 
och det bekräftar troligtvis också det pappa trodde; att bilderna aldrig har visats för någon annan
konstigt nog är jag alltså den första, förutom fotografen, som får se vissa bilder
det känns jätteskumt

och hahaha det finns sex andra lådor utöver de tre jag har
sååå himla mycket arbete
pappa sa att om jag scannar alla får jag dubbelt så mycket lön, men det lär ju ta ett år eller mer
jobbiiiigt. 

och jag har målat idag och maskerat och spacklat och slipat men vi kommer ändå ingenstans
dessutom så är mitt rum så himla litet att man måste flytta undan alla möbler så fort
man ska röra sig i rummet och klättra över saker och så vidare
ingenting får plats och absolut inte någon människa
och det blev den gröngråa färgen
den är nästan likadan som den förra men lite varmare
jag är nöjdalx och imorgon ska vi till ikea och jag vill ha med mig oskar (frågetecken, oskar, följ med?)


frustrationen! väggen där jag vill ställa min säng är 198 centimeter lång och är alltså två centimeter
för kort för att möbleringen ska fungera
bajsarkitekt som inte kan rita ett sovrum ordentligt. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0