skog


böle är sådär supermysigt som vanligt
möjligen lite isolerat/ensamt eller något men jag har oskar att pussa på så det är okej
här är skog överallt, också som vanligt, och ljusnan är iskall
de senaste dagarna har här dessutom varit värmebölja (termometern visade 37 grader ute i förrgår men jag
vet inte riktigt hur pålitlig den är) så vi är mest halvdöda
till råga på allt är här tusentals med myggor och jag fick tjugofyra myggbett på mina
ben bara under en natt
det är lite sjukt och inte helt behagligt
ikväll klockan sex börjar grillnatta och vi ska se superkändisen (haha) brolle jr!
han spelar på bollnäs torg och därefter ska vi gå runt och iaktta bollnäsborna till klockan elva när allt tar slut
mh, kram till er där hemma som av någon anledning läser
och om någon vill ringa är det inte förbjudet, för min internetkommunikation är för tillfället ganska väldigt
dålig eftersom pappas datorn är den enda som det vill fungera med och den är sex år gammal

btw så köpte jag det dyra, jättefina objektivet
mest puss på det

Kommentarer
Postat av: t.

kram!

oh, vad för objektiv? :*

2008-07-28 @ 17:13:10
URL: http://skavibakakaka.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0