that none of this matters

det har varit en jättejobbig morgon och jag har varit uppe till och från sedan halv sex i morse
av ingen anledning alls
jag har helt enkelt inte kunnat somna om 
och sedan hade jag en telefontid med en läkare klockan åtta och det enda hon sa var att 
hon inte kan göra något på telefon så jag ska komma till vårdcentralen på måndag och fredag
åh vad meningslöst att boka in en tid för telefonrådgivning då. lax. 

egentligen vill jag sova nu men det kommer jag inte att göra
så jag ska väl scanna negativ eller packa ner saker i mitt rum i kassar så att jag kan måla imorgon
uh. 
jag har i alla fall gott te. 


haha nu ser mitt rum jätteskumt ut för det är knappt något på väggarna längre
jag har inte tagit ned tavelhyllan ännu eller flyttat garderoberna men annars är det 
mesta borta
dessutom har jag konstaterat att det finns sjukt mycket damm överallt, till exempel 
på min gardinstång
jag går runt och nyser konstant och måste ta pauser hela tiden 
sjukt frustrerande
i alla fall ska jag och mamma köpa färg i eftermiddag 
jag vill ha mörk silverfärg som drar åt brunt så att den blir varmare 
och jag funderar på att ha en fondvägg som är mörkare
eller måla schablonträd längs golvet
och snart ska jag köpa skrivbord också
iih. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0