we must talk in every telephone

det var en bomb i queer as folk så jag var tvungen att se klart och 
åååh så sött det blev sedan 
det var värt att vänta fem säsonger på, hahah
jag är färdig med den första lådan negativ nu också och det är himla på
bara elva kvar, ehm
i och för sig tvivlar jag på att jag scannar alla eftersom bara den första tog typ en månad
men det är mysiga bilder
jag har hittar bilder från den första flygningen med flygplan i skåne
det är lite sjukt 
plus släktträffar, skolklassbilder, gäss och gäss och åter gäss och en väldigt naken man 
haha 
farfar har lyckats ta reda på vad han hette också 
jag har det uppskrivet någonstans men jag hittar såklart inte lappen nu
carl-någonting tror jag 

för övrigt har jag idag gått på loppis med oskar, ätit frukost i stan, köpt 
sötaste laptopfodralet, sett mamma mia-filmen och nyss ätit världens äckligaste 
färdigpizza
jag kunde inte komma på någon mat eftersom vi inte har några grönsaker och 
nödlösningen blev någon frusen grandiosa-fullkornsgrej
jätteäckligt, jag hatar verkligen färdigpizzor
de är så sockriga på något sätt

men jag antar att jag borde sova nu och sedan leka med lin imorgon
godnatt. 

Kommentarer
Postat av: Mika

Savr: Ja! Det vill jag gärna :)

2008-07-14 @ 12:41:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0