where's the kid with the chemicals?

typ hela eftermiddagen har jag klippt nallemönster som består av typ trettiofem smådelar
fast jag kan inte sy någonting eftersom vi självfallet inte har någon vadd
vi har alltid vadd annars men nu är den sluuut och jag måste vänta tills jag 
orkar cykla till panduro eller något och införskaffa ny 
jag som ville sy rosa luddbjörnar nu

annars går jag runt och är småirriterad, till exempel på min mobil
för en timma sedan sa den något i stil med "hoppsan, du har fått ett sms men 
jag kan inte ta emot det" så jag rensade och en timma senare har jag fortfarande inte 
fått meddelandet 
bajsmobil, jag funderar verkligen på att byta tillbaka till den gamla, blåa telefonen

men ja
hm, böle i helgen eller på måndag 
det är jättepå, verkligen 
jag saknar skogarna och ljusnan och hårgaberget och tramporgeln och till och med att få 
stickor i fötterna av golvet så fort man går barfota
och dessutom får jag ha oskar med mig vilket är ännu mer på 
han kommer förresten hem nu någon gång men eftersom jag ska träffa linn ikväll 
vet jag inte om vi ses förrän imorgon eller så 
nu funderar jag starkt på att laga lunch 
fast queer as folk är slut och det är tråkigt att äta när man inte har något att göra
åh, jag hatar att det inte finns mer än fem säsonger
bajsregissörer och allting


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0