15


det känns inte direkt som sommarlov, speciellt inte eftersom det haglade för en 
stund sedan 
jag har i alla fall sett på the machinist och druckit limete 
nu är jag bara sjukt uttråkad och vill måla om mitt rum eller göra något, typ vad som helst
hah - det är hemskt, men jag saknar skolan
jag behöver det där organiserade och strukturerade med bestämda tider och så vidare
kolonin ikväll i alla fall med oskar. 


åh, jag älskar btw att de pratar både spanska och engelska i dexter och att jag 
förstår när de pratar spanska! nöjd ylva. 
haha. 
nu ska jag ut och cykla. 

Kommentarer
Postat av: Anonym

eller hur, hela sommarlovet har börjat med dåligt väder och det reducerar såklart sommarkänslan!

2008-06-17 @ 13:15:46
URL: http://vitryss.blogg.se/
Postat av: jennifer

jag har det också lättare med rutiner, men passa värkligen på att njuta nu!

2008-06-17 @ 21:02:40
URL: http://jannifar.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0