angel of music


åh, hur lyckas man bli förkyld i det här vädret? halva min näsa är jättetäppt och 
halsen kliar och jag nyser alldeles för ofta
förhoppningsvis går det över när jag har sovit lite eller något, hahah

idag hade jag historieprov och eftersom jag inte gick på matten var det den enda lektionen. 
det gick helt okej men jag lär inte få mvg, även om jag i stort sett är säker på att det blir vg
förhoppningsvis får jag mvg i slutbetyg ändå 
så, nu är det spanska - hörförståelseprov, spanskaredovisning, samhällsprov, 
svenskaprov/läxförhör/övning och svenskarecension kvar
på.. fyra och en halv dag? och eftersom vi är på ven blir det tre och en halv dag 
lite för mycket för min smak 

idag var i alla fall mysigt
jag vaknade två minuter innan alarmet gick så jag gick upp och åt knäckebröd med ädelost
och drack te
 
sedan cyklade jag till skolan, skrev prov och åkte till malmö med oskar
hans hår är dessutom brunfärgat för ovanlighetens skull och det var fint
dock syns det mest längst in men ändå (självklart blir jag, nördig som jag är, 
sjukt sugen på att också färga håret) 
jag lämnade tillbaka den fina klänningen med revan i och köpte ingen ny vilket jag 
redan ångrar (självklart). dock hittade jag istället en fin typ kostymliknande klänning på HM
som var svart och gjorde så att man fick illusionen av att jag såg smal ut så den fick 
följa med istället
som vanligt när jag köper helt nya, dyra kläder är det extremt osäkert ifall jag behåller den eller inte
det var faktiskt ett tag sedan jag hittade fina secondhandklänningar *protesterar* 
äsch, sedan åkte jag och oskar hem till honom efter att jag ätit godaste isglassen 
(inom parantes: den här) 

och sedan har jag pluggat geografi 
och installerat leopard på min dator!
den är jättefinfinfin och nöjd och transmission fungerar
förhoppningsvis kommer jag kunna ha nytta av time-machine också eftersom 
jag av någon anledning alltid tappar bort en massa filer

och av någon anledning har jag två dagar i rad haft phantom of the opera-låtar på 
hjärnan och eftersom internet har varit dött och all musik borta har jag inte 
kunnat lyssna på dem 
men nu ska jag kolla youtube jättesnabbt och sedan sova för det behöver jag gånger en miljon
puss och godnatt. 

Kommentarer
Postat av: tito.

men orka att du är fiiinaste :::*

2008-06-04 @ 23:47:15
Postat av: Mika

Synd att du inte köpte en ny av den fina klänningen... Och jag diggar namnet skruven ^^

2008-06-08 @ 14:41:09
URL: http://cirkulationsplats.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0