butterflies

jag tycker om det nya håret även om det känns väldigt jättekort
utom luggen som är för lång - som vanligt, haha
men man känner sig mer eller mindre maskulin, och dessutom 
har mitt huvud ganska konstig form
hm

idag har varit en okej dag
jag har inte gjort någonting vettigt utom att vara ute med bianco extremt 
länge så att han somnade så fort vi kom innanför dörren 
nu tvättar jag och har städat mitt rum också 

och när jag för en gångs skull fick reda på att vi skulle göra något 
ikväll var hela jag jättedum och ledsen och förvirrad och pratade istället 
med oskar i två timmar 
fail och sådär

nu har jag ont i halsen och ska se på film
sova? 
godnatt kanske


trots det snygga omslaget var det inte speciellt bra
den är nog bättre som bok, det är ju trots allt stephen king
dock var hela konceptet ganska intressant även om det känns något
föråldrat och, ja, väldigt overkligt
men ja och nej 
vilken film nästa gång? 

och jag är så sjukt frustrerad nu; mamma har nämligen städat
det betyder att hon tar en låda och går runt och samlar ihop allt i hela 
huset som hon tror skulle kunna vara mitt och flyttar på en massa saker
och viktiga saker försvinner
till exempel mina p-piller, linsetuiet, alla kontanter jag har, mina insulinpennor
och så vidare
jag kommer sakna ännu fler saker imorgon och hitta dem ett halvår senare på något
helt sjukt ställe
i lådan ligger också random plastpåsar, glas, ett tomt flingpaket (som inte var mitt fel) och så vidare
åh!
jag kan inte ens gå och lägga mig förrän jag hittat p-piller och lantus
irritation på hög nivå. 

Kommentarer
Postat av: Moa

håret är allafall väldigt väldigt fint

2008-06-22 @ 16:27:56
URL: http://ruterfem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0